Monday, January 28, 2008

Lil J and his fav...

The other day while we're going out for breakfast, Lil J ransacked my handbag (more of like bb bag) and he found a green apple. I thought that he won't like it cos its sour compared to the red apple that he always eat. But apple is still apple, His fav!

Slowly he peel the skin (using his mouth) in the restaurant.
He continued in the car...placing the skin onto the tissue paper and then I realised that there's no sound and I turn to my left and I saw him doozing off with a small piece of apple in his hand..

Photobucket

And we passed by a bump and this is how he reacted to it, he moved his hand, balancing the apple and preventing it from falling.. hehe
Photobucket

I can't stop giggling and snapping his pic (using my hand phone). Look at this pic, drooling thinking about apple I think! haha
Photobucket

And while I was posting these pictures, I realised that I have posted nearly the same thing before in his blog when he was about 6 months old..check out the similarities! He was half way eating his sweet potato that time..


This is the good thing about blogging about our kid(s). You get to jot down everything including the good,bad and funny incident. "SOME" non-bloggers used to say they don't understand why I want to jot everything down, as if there's nuthing better to do. Some even commented that bloggers are geeks and nerds.(Do I look like a nerd?hahaha) Well, they will never understand why...I know and I am enjoying it :)

60 comments:

  1. i admire you always take time with all the details of Jayden development..unlike me who is terrible Mummy

    ReplyDelete
  2. wakakaka....i can't help but only laugh at his mouth-mouth...hahaha
    this mumy memang 'bad' lar...what a good show!!

    why those ppl wana bother what ppl do with their own blog huh..dun udrstd?

    ReplyDelete
  3. Jayden always love his food, and he can sit quietly at the car and eat his apple? I don't think my boys will do that. And Jayden's picture look so cute like he is having a "party" in the car. hhahaaha

    ReplyDelete
  4. WAH!!! New header ya..nice nice..Gong xi fa cai!!!!!

    ReplyDelete
  5. hahaha.. it's super cute..

    Excuse me.. we are not Nerd or geek ok.. anyway.. Sai hei.. they will never understand lah ..

    ReplyDelete
  6. ur boy can really eat and sleep hor.. very funny la

    ReplyDelete
  7. he still looks the same compared to when he was 6 months old, except a lot more hair. His eyelashes was already so long and beautiful back then? Lucky him for having a pair of beautiful eyes with long eyeleashes to match.
    Nerds and geeks? Nice term some people used to decsribes people who blogs..! I like , I like. I need the geeks and nerds in me...haha.

    So did you had a great weekend?

    Nicole

    ReplyDelete
  8. muahahaha.....jayden is really cute! His food is so precious to him. He looked so 'round' when he was a baby huh? He still has the same expression when he is napping....hehehheeheh

    ReplyDelete
  9. WITH THE SPOON ON THE OTHER HAND!!!!!

    ReplyDelete
  10. Definitely cool being a blogger! At least got proof if ever there is a dispute about anything!

    ReplyDelete
  11. adrian2:50 PM

    Kakakakakaka... I luv the way he sleeps. I think he can really sleep wan, yes or no?

    And that drool ar... u also like dat wan, yes or no? :P

    ReplyDelete
  12. It's so funny to c him doze off while eating. Wah... he can even "protect" his apple while sleeping. :) And he hasn't changed much since 6 mo - same face features n facial expression.

    ReplyDelete
  13. Hahaha! Love the header and J is soooo cute! OMG! Irfan drools like that too sometimes! Hahahaha!

    p/s: He is so clever to peel the skin off and put them in the tissue. :)

    ReplyDelete
  14. J such a smart boy, he knows how to peel the skin! K will only take sweet red apple, if the red apple a bit sour, he will show me sour face and walk away.

    U forget to mention about the spoon! Yes, he holds the spoon in the other hand! He still love the spoon!! haha!

    ReplyDelete
  15. lol what a fast sleeper. Sitting down also can doze off and very good at balancing also. Never fall off to the sides while sleeping.

    ReplyDelete
  16. heyyy!! who dared to comment about what u ought or oughtn't write about?! so menyebok! isn't that the whole point of blogging lah.. to jot down about all the things that u'd most probably forget anyway? slap slap slappppp those ppl..

    ReplyDelete
  17. huisia4:28 PM

    wow wow wow...i wonder he got slept or not..hahaha..

    ReplyDelete
  18. har.......eat til sleep......so cute......yalor..it's good to blog about them ..next time show them back...and can.ask them to continue posting themselve..:-)

    ReplyDelete
  19. Like that also can fall asleep..he must be very tired..

    ReplyDelete
  20. etceteramommy6:53 PM

    They say bloggers are nerd??.. well if that's the case we are one bunch of hot mama nerds here in the blogosphere. :D

    ReplyDelete
  21. haha..at least the apple didn't fell off, mine lagi weird, he was holding a piece of biskut and fell asleep, later when he woke up he straight put the hands into the mouth cause he thought he still eating LOL...but biskut sudah tarak, maid took away

    ReplyDelete
  22. kakakak.... look like Darrius too! Always zzzz when eating but will protect the 'food' even when already uncouncious!

    ReplyDelete
  23. so cute your Jayden. QQ can't sleep like that...sure fall one...

    ReplyDelete
  24. Hahaha, still has the white plastic spoon too. :)

    ReplyDelete
  25. i notice that he sleeps easily while travelling in the car.

    by the way, nice banner.

    ReplyDelete
  26. They always say bloggers eat free nothing to do wan but they dun know that bloggers are actually very busy people who know how to multi task and have good time management skills. Must have very good time management skills and multi task like mad in order to have time to blog mah. Muahahahahaha.

    ReplyDelete
  27. aww!! his lashes r so long!

    those who don't blog will never understand the fun we have reading back our archives!!

    ReplyDelete
  28. Eh, I forgot. I hope you don't mind me passing this poem/meme around to you.

    ReplyDelete
  29. Wah, so clever and clean know how to peel the skin and put it on tissue paper. My type of boy!

    ReplyDelete
  30. Hey Jayden is dreaming of eating issit? No wonder he is always carrying a spoon.

    ReplyDelete
  31. so cute. You are right about blogging on our kids. It helps capture those moments and when we look back, we have something to smile and laugh about.

    ReplyDelete
  32. sure your son very tired at that time

    ReplyDelete
  33. u're really good on snapping those funny yet memorable photo to share with us .

    ReplyDelete
  34. Sasha, I think what's important is that you blog about the things you love. You do not need to bother how people feel or say. For me, you have a sense of humour and I always feel that when I visit your blog.

    ReplyDelete
  35. This is cute! Very cute! Little Lizzy always drools while she is sleeping too! hahaha.....

    ReplyDelete
  36. nvm those that don understand... as long as we're happy doing what we do. they don't realise blogging, snapping pix of our lil ones make us live life more consciously. remembering the details.

    btw, great moment captured of J drooling.... :)

    ReplyDelete
  37. so cute!
    ya..sometimes when I forget about ashley/aidan's milestones..I'd look back at my archives...

    ReplyDelete
  38. hahaha.. like they say "what they are like at 1 years old will determine what they are like at 80 years old" (hope my translation make sense) he's so neat.. putting it onto the tissue paper :-)

    btw, got you an award :-)

    ReplyDelete
  39. haha i love those shots ... so cute la J.

    ReplyDelete
  40. Wah.. after zzz still can remember to hold the apple! LOL

    ReplyDelete
  41. No, we are not nerds or geeks.. just Mommas who want to remember our children (details included)... those photos once again bring out those killer lashes.. Jayden will sure grow up to be a lady killer ;)

    ReplyDelete
  42. that was really cute! strange how he hung on to the apple even when he fell asleep...

    ReplyDelete
  43. Hijackqueen9:28 AM

    Usually people who sleep with their mouth ajar chances have saliver drooling down. If you see that on adult, those are gross to max! But if it's a kiddo, aiyoh, so cute only.

    I think those that never blog are just plain stupid and uncool.

    ReplyDelete
  44. Muahaha...he is in dreamland...still can have a tight grip on his apple and sit so straight...

    ReplyDelete
  45. Hahahaa...he never fail to make me larf, and he never forget to hold da spoon ..hahahhaaa

    ReplyDelete
  46. all I can is...cUTE and loves his apples..:-)

    ReplyDelete
  47. Very cute boy. These are the little things that keep our lives more meaningful. One has to really do it to understand why we blog.

    ReplyDelete
  48. hahahah sleep also must hold on to something!!

    ReplyDelete
  49. egegege... so farnee! so cute!!!

    you're right about blogging about our kids. same like ppl zaman2 dulu, if they wanna talk about their kids, they go to the neighbours and blablabla away. these days mana ada time buat mcm tu.

    ReplyDelete
  50. Hehehe... He is so cute. Some more protect the apple from falling.

    I reckon, when he grows up he will protect both the parents juz like the apple.

    ReplyDelete
  51. we love our kids and would like to record their everyday growth. sometimes it may be troublesome to jot down in thousand of words. but reading back, we find that it's worth! rite?

    ReplyDelete
  52. eh, you din hear meh? Geeks are the new sexy! brainful and cute!

    ReplyDelete
  53. Aiks!! Jayden never sit in car seat and never pakai seat belt osso ah?

    ReplyDelete
  54. hahahhaa so cute!!! how come your boy can eat halfway and sleep. mine hasn't in hs entire life...not even the bottle!

    ReplyDelete
  55. cute. My girl will never fall asleep half way during her food. So no chance to take this kind of picture.

    ReplyDelete
  56. ya i agree with you, blogging kinda like an online journal. if not for blogging, i won't write down and don't remmeber how fast my son grows up.

    ReplyDelete
  57. adoi, who know eating can be so tedious?? well, ask jayden :)

    ReplyDelete
  58. Hahaha.. always eat and sleep.

    ReplyDelete
  59. happy valentine's day :-)

    ReplyDelete
  60. agree and when you have no.2 you will snap the same pic and compare them to each other... then laugh through the day... best part is you can share with us and spread the laughter here and it will be so fun and memorable!

    ReplyDelete