Wednesday, December 13, 2006

My 1st Scrap!

Okay please excuse me..I'm having blog diarrhea. It's my 3rd post for today although i'm so damn busy with my work. I'm going mental and i need to do something to relax my mind. Otherwise I'll go Boink Boink! Anyway, I have seen so many many nice scraps done by Nadia, Jazz and all...i also envy them. But I cannot do, cos i can't install Photoshop to my work pc and I don't have a pc at home. *hint**hint*

So what i did was...creating a scrap using Microsoft Word.Amacam..what do you think?

23 comments:

  1. Fwaaahhh... nice :-) good fonts also. I'm so lazy wanna go and search for fonts

    ReplyDelete
  2. wa nice la... can share with me the link ah... pls .... i want to do one too...

    ReplyDelete
  3. wow..u had do the 1st scrap!Nice nice!More to come? heehee :)

    ReplyDelete
  4. Wah ... u really good lar can teach me ar :)

    ReplyDelete
  5. i always envy all the mommies nice scrapbooks of their baby...so its photoshop that do all the tricks ah? u also vely kheng oh...use word also can!

    ReplyDelete
  6. Tell your boss you need photoshop for work ;P.

    Nice picture.

    ReplyDelete
  7. Haha..i guess i know how you did this by using Microsoft Word!

    ReplyDelete
  8. WAH!! NICE NICE
    with ms word somemore????? geng!!!!

    ReplyDelete
  9. Anonymous5:39 PM

    That's a good attempt..

    So the eng while being busy.. how can that be?

    Zara's mama

    ReplyDelete
  10. his hair veli kiuttt...

    ReplyDelete
  11. Walao.. geng!! Envy Envy.. What's the secret?

    ReplyDelete
  12. OI Jayden getting cuter and cuter la!! Bring him let me play play with him la!!!

    ReplyDelete
  13. Koochy koochy koooo....
    Come unker cocka sing you some christmas songs. LOL

    ReplyDelete
  14. You sure you were busy ka?? Haha..Nice scrapping.

    ReplyDelete
  15. "Blog diarrhea" Good one, Sasha, contagious or not?

    ReplyDelete
  16. Julian : I duno how come that font is in my pc . haha

    Ocsarmum: Microsoft word la..

    Annie: Of cos. When i get my own laptop...heh heh heh

    Desp Mum: Microsoft word..cincai do wan.

    Mom of 2 angels: i have no choice ler..

    Mich: Haha i dun need one wor. My boss very SHARP wan!

    Huisia: Of cos u know la. U so terror!

    Shannon: pai seh pai seh..

    ZMM: The mind abit tangled. So have to do some colourful thing.

    Nel: Cut edi lor..

    YvYv: Secret is patience...hehe

    Wenn: U sponsor flight ticket izit?

    Cocka: Aiyo...kam yue low er...

    Vien: Yeap, going off tomorrow so lotsa stuff to do. *sigh*

    Fire: Yeap. i got it from Immomsdaugther and shoppingmum.

    ReplyDelete
  17. Congratulations! Your 1st scrap! =) Don't worry, once you get the photoshop installed, you'll have a swell time scrapping! But sometimes got scrapper's block too. Hahaha!

    ReplyDelete
  18. sasha...nadia's right...once u start...u can't stop...i don't have photoshop installed in my office pc too...i downloaded all the free templates and used powerpoint to do it...

    ReplyDelete
  19. niceler....haha, keng wor use MS word :)

    ReplyDelete
  20. Me until now dunno how to do scrap yet....pai seh...

    Yours look nice what, didn't look like doing with microsoft words

    ReplyDelete
  21. I tell you...jayden is the smile-est baby I've ever ever seen!!!!! CUTIE!!! *pinch cheeks*..don't bite aunty's hands!

    ReplyDelete
  22. wait today i will go and get lottery...... win liao all can come together gather here in uk..... ok pray hard hard i win lor!

    ReplyDelete
  23. wahh u actually scrap with MS word!!! Salute u, how u do that huh?

    ReplyDelete